Tokiga bilder på mig hit och paramore-affischer dit

Hello idag har jag varit med Aina, vi har pluggat typ mehehe (okej jag ska försöka sluta skriva hehe hihi haha hoho osv)!

Har inget vettigt att skriva så lägger upp lite bilder XD (eller hehe ja två stycken)



Snälla mobba inte jag hade kul! (det finns värre bilder!)


Förövrigt hade jag en paramore-affisch hemma så messade Clara (hon älskar ju paramore) och nu ska hon få den och är gladiglad och då blir jag gladiglad :D Och sen måste vi komma iväg på fotokursen någon gång! (följer med när man köper vissa nikon-kameror) Ja det var lite update tralala.
//Adina

Kommentarer
Postat av: Clara

mehehe (okej jag ska försöka sluta skriva hehe hihi haha hoho osv)!



[....] (eller hehe ja två stycken)



duktig.

2011-04-05 @ 16:25:00
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0