Hopp, sorg och lycka

Tjosan, idag har varit en hyfsad dag...
Började med att jag cyklade till skolan och sådär sen i skolan var det mycket snack om Barcelona (SKA TILL BARCELONA MED FOTBOLLS-LAGET NÄSTA VECKA!) Vi typ kollade upp vilket väder det ska bli och sådär...
Sen cyklade jag; Josse, Aina och Tilda hem dock cyklade Aina och Tilda ifrån mig och Josse?
Fattar inte att det ska vara så svårt att vänta? Jag väntar alltid på dem och vad får man tillbaka?
Väl hemma har jag kollat på Tv läst allt som är roligt i den nya KP-tidningen som kom idag och suttit vid datorn!
Ska nog ta och göra lite läxa nu... (eller inte...hehe)
Förövrigt åt jag blå vaniljfil idag, DET NI! :D
Och på svenska hade vi vikarie, hon ville att vi skulle skriva vad kärlek är.
När vi var klara fick vi gå så jag slutade tidigare idag (y)
//Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0