Autumn gift

Klistrar, tejpar och lyssnar på Timo.
Ett hiskeligt glittrigt och fint paket är står snart färdigt på mitt skrivbord.
En vän till mig har fyllt år och hon ska få en present hihi. Den är... höstig och mysig.
Första skoldagen för mig idag, Det... var verkligen att som att flyga in mitt i terminen. Allt var redan påbörjat, och vi har massor av grejer pågång i nästan alla ämnen vi har haft lektion i hittills. Jag hoppade förvisso in två dagar försent... men ingen inskolning eller mjukstart, full rulle från dag 1.
Så, nu står det ett färdigt paket... fast står är väl synd att säga haha! Den... lutar värre än alla lutande torn i Italien. Det var många lutande torn där.
Det väntar bara på att bli förstört så att innehåller inuti kan visa sig, ihihihi. Fast ingen kommer få se paketet här i nåt inlägg... Inte nu iallafall! Det kan hända att vännen läser detta och hon får inte se förrän hon får det på riktigt, liksom. Tähäh.
Skola imorgon. Och i övermorgon. Sen helg. Längtar till helg. Hahaa åh.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0