Back on track darlings


On my way to da fjälls
all cred till mig som lyckades fånga ögonblicket, satt i bilen!

Hello people. Tar en paus från pluggandet och eftersom Adina tjatat hål i huvudet på mig kan jag lika gärna blogga... hmpf.. ditt fel om jag får IG!
Nä, okej, inte helt sant, det är rätt kul att blogga så det är nog mitt val, mest.
Hursomhelst så har jag ett par apstressiga veckor framför mig så förvänta er inte alltför mycket av mig här!
Har haft sportlov och varit uppe i fjällen och åkt skidor, supernice, ända tills man kommer hem till skrivbordet där det finns massa ångestbetyngda papper och uppgifter.
I all hast tonade jag håret rött också, dock har det bleknat alldeles kolossalt mycket, så det är väl snarare rosa nu. Så ska färga om, så snart som möjligt (har också fula bruna fläckar här o där, ska inte tona nästa gång!!)
förhoppningsvis blir det bättre :)

Längtar så otroligt mycket till april nu, känner jag. April är ju april, och dessutom har vi 3 veckor off-school time. Underbart! Mer tid på soliga parkbänkar och mer tid till att kräla runt på gräsmattor och leta påskägg. Mmh.
Dessutom prao på det, och jag har alltid gillat prao.
Har inte bestämt vart än, men det lutar åt fotograf/tidnings hållet iallafall. Excited!!!

Nu måste jag plugga vidare, dessvärre. Vill få mvg på nästa prov! Fick vg på två prov idag, fan att jag inte blir nöjd... sjukt störande. Vg är bra ju? Ah. Damp.

Ni får ha det så fint hörni! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammla är ni??

Kan man få se en bild på ditt hår? :D

2011-02-22 @ 19:47:54

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0