Det kanske är så att allt kommer och går / att man förlorar det bästa man trodde man kunde få

Hello! Clara här!
Har så mycket plugg så jag går itu, men imorgon ska jag vara med Adina efter skolan och det ska bli skönt att få något annat att tänka på.

Som svar till Anonym ang. mitt hår: Ja, det kommer upp en bild snart :)

Började i skolan 12.30 idag, och slutade två timmar senare, ändå kändes skoldagen väldigt lång (?)
antar att jag är trött på allt bara, jävla andra-terminen-i-åttan-förbannelse. Hu.

Okej för att inte göra värsta sura inlägget ska jag sluta skriva nu, hehe... och istället bjucka på en happy bild HAHA lol, den är bäst.


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0