It's been another bloody monday


Från fjällen. Tagen runt 20.00/21.00


Hej!
Det har varit en typisk måndag, då.
Vaknade alldeles för tidigt och stressade ihjäl mig, ända tills jag insåg att jag inte skulle gå förrän om en timma och jag trodde redan att jag skulle missa bussen...
Åkte till skolan, (med mitt nyfärgade hår! lär dyka upp en bild, ha tålamod)
och hade bild, där papercuttade jag mig och det ville aldrig sluta blöda.... så sprang runt med en pappersbit runt fingret i princip hela dagen, fail.
Men alla älskade mitt nya hår, blev glad!
Sedan åkte vi iväg till en extern idrottshall för att ha gympa. Vi spelade fotboll, just my luck? Är asdålig på fotboll, huhu. Tillskillnad från Adina, nästa Victoria Svensson,hm? (eller vad hon nu heter..haha..)
(no excuses, jag är dålig på alla sporter i princip)
När jag kom hem runt halv fem startade jag igång datorn, lät Avokado flyga runt i rummet (han hittade snabbt tillbaka till sin kära gardinstång kan jag säga... lata fågel) och pluggade till lite musik.
Åt middag, pluggade mera, började skriva på HK uppsatsen, och sådär.
Min eftermiddag/kväll har varit helt ok, men skoldagen? Haha.
Imorgon slutar vi 13.10!! (menharpanikförviharenläxasomjaglästmeninteordentligträknasdetdå?hjälphjälphjälp)
Bye.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0