c/ andra terminen i åttan



Hej.
Imorgon är det skola, alltså nä, pallar inte. Jullovet har gått alldeles för fort och nu är det plötsligt vårtermin?
Vad händer med all tid?

Sitter och lyssnar på Paramore (och blir lite ledsen över att de kanske inte kommer bli som förut) , och vore det inte för det dystra vinterslasket & mörkret skulle jag vara väldigt glad.
Jag har, efter säkert ett år av velande hit och dit, bestämt nu. Nikon D90 it is!!
Kan inte förstå, för ett halvår sen kunde jag inte ens drömma om den kameran, men nu så är det snarare än verklighet än en dröm. Helt... galet!
D5000, som jag tänkte slå till på, har nämligen försvunnit från marknaden, haha...
Gud ja, snart är den min. Skitglad(om det inte vore för det dystra vinterslasket & mörkret)!
Allt jag behöver nu är lite blå himmel, sol, sol, sol och grönt gräs.
(Och gärna ett styck sommarlov också, (och ett par MVGn till) men man kan ju inte hoppas för mycket eller hur?)

peace out / Clara

(har typ inga nya bilder... vill så gärna fota, men glömde min kamera hos min moster i onsdags </3)

Kommentarer
Postat av: keela

det är samma här :p man lever bara en gång !:)

2011-01-10 @ 20:13:19
URL: http://keeela.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0