c/ i wanna leave this world behind

(i wanna be free)

Hallo leute!
Har fixat lite med designen, småsaker bara, testa lite nytt!
Idag har skolan börjat för våren, och jag är så förvirrad på något sätt.
Kollar i arkivet för juni och längtar tillbaka, och får för mig att det är höst... men det är ju vår?
Året har gått fort antar jag.
Det är iallafall värt att kolla Juni 2010 i arkiv, vackra foton och minnen...

Orkar inte skolan, vill inte det här. Jag hoppas vårterminen går ruskigt fort (brukar dem inte göra det?) och hoppas att jag bara kan skita i allt som tynger mig i skolan, och bara köra på.
Vad har jag att förlora?

Haha okej, rörigt inlägg men som sagt... jag är helt snurrig känner jag.

Ni får ha det toppen iallafall, och jag är egentligen SKITGLAD även om inlägget inte visar det hehe... (berättar mer om det i helgen! hihihi)


Åh. Ta mig tillbaka.
Jag och Adina gick längs hela stranden och tillbaka. Haha minns du ölburkarna i sanden?
Det var fint, saknar. ♥


Kommentarer
Postat av: Adina

ja haha det var "tider det" haha nej men saknar det, ni måste komma nästa sommar också! <3

2011-01-11 @ 21:07:57
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0