c/ i used to be good but now i'm thinking what the hell

Hejhej!
Här har man varit osocial ja, men har legat i influensa/vinterkräksjuka i en vecka så har inte suttit vid datorn...
Känt mig döende, typ.
Iallafall, jag har tillskillnad från Adina inte så fasansfullt mycket läxor *tack och lov*, snarare större arbeten som ska lämnas in inom 2-3 veckor, och sen ett prov i religion också.
Känner mig sugen på att fotografera...

Idag är det fredag, ska läsa lite om Islam och sedan spela sims ;)
Var i skolan idag, inte vart där på hela veckan så det kändes lite ovant faktiskt! Men vi kollade ba på film och skrev lite + diskussion så det var rätt lätt :)
Ska vila, vill inte bli sjuk igen...

Ta det vackert camrades!




Foton jag tog för nån vecka sen.
Rätt nöjd med resultatet :)


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0