Fredag & Lördag

Fredag:









Igår var jag med Adina. Hon kom hem till mig efter skolan med en godispåse som hon inte kunde sluta smaska i (haha) och vi gjorde enbart vardagliga saker, tittade på tv, fotade lite, var inne på datorn och lekte med GIMP och sedan följde jag Adina halva vägen hem till sig.

Lördag:







Idag var det vårkänslor må jag säga! 4-5+ grader hela dagen. Vaknade runt 9, låg i sängen en timme ungefär till underbart solljus som strömmade in i mitt rum! Promenerade i ca 30-40 min med mormor och mamma (med min skinnjacka!), gjorde hemkunskap och engelska, köpte godis, åt middag och kollar på melodifestivalen. Inte gjort något speciellt vettigt idag egentligen, men det var en fin dag ändå.
Nu kollar jag på Harry Potter och den flammande bägaren, dricker röd fanta och har det mysigt.
Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alice

Vems mobil är det på andra bilden uppifrån??

Är det en med tangentbord?

Jag har osso grisar på min mobil! (:

Åå jag har en sony ericsson wperia x10 mini pro! (:

2011-03-06 @ 09:12:57
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0