I want to live where soul meets body


Modell: Adina
Fotograf: Jag & Milo (nikon d90 med 18-105mm)

Tja bloggen! Idag har jag haft en lång dag. Började med prov i hemkunskap om hållbar utveckling som var helt ok, tror det gick rätt bra. Vi fick våfflor hehe, de var degiga men goda ändå ;)
På matten satt jag och en kompis och skickade "får jag chans på dig?" lappar till alla i klassen typ, vi samlade ihop 7 st nya pojk och flickvänner, haha. Det var roligt. Och på bambarasten spelade vi in film till franskan som jag ska fixa med nu.
Sen var det lektion efter lektion och jag var inte med på gympan. Har fortfarande ont i halsen, och nu har jag jäääkligt ont i nacken också. Så ska göra lite läxor, dricka te och inte sitta vid datorn mer!
Ciao /Clara

Kommentarer
Postat av: Suzy puzy

Sv: Kul att ni vill vara med. :)

2011-03-23 @ 20:33:28
URL: http://susannefors.blogg.se/
Postat av: Nourr

Hur söt kan nu var :)))

2011-03-24 @ 19:29:15
URL: http://lifeonelife.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0