Clara har sett Inception




I söndags såg jag på filmen Inception.
Den var riktigt bra, gillar filmer där man får hänga med lite och när de experimenterar med djupa saker. Filmen handlar om andra drömvärldar. Hur man kan skapa världar utifrån drömmar, och i drömmen händer det saker. Man kan fastna inne i en tredje drömnivå... och sånt (dundundun!!)
Vill inte avslöja för mycket men för er som gillar lite djupare filmer med action, maffig musik och andra världar är det definitivt något att se! Lite science-fiction, förutom att den inte handlar om rymden och sånt.
Leonardo DiCaprioEllen Page är asbra skådespelare som vanligt!
Även Joseph Gordon-Levitt (från tvserien Tredje klotet från solen) är muy bien i den här!
Haha, jag är inte alls bra på att förklara så att folk vill se filmer men den lämnade ett intryck på en efter man sett den, och när jag gick och la mig trodde jag nästan att jag skulle hamna i en sån typ av dröm.
Den får 5 av 5!


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0