Ovanligt tråkig lördag i bilder


Käkade asgoda våfflor till frukost, det var våffeldagen igår va? Haha ;)


Sedan skulle jag bekämpa mitt rum! ...Det var en tuff match, men jag vill nog säga att jag vann!

Det har varit jättefint väder idag men jag har inte gjort något, i princip. Inget roligt. Vi har haft "städdag" i området så jag har burit lite grenar, sen har jag städat mitt rum ordentligt (hittade mitt Sims 2 Året Runt-spel, yes!), men det är väl allt. Astråkigt! Det är ju lördaaag. De flesta av mina kompisar bor typ 1 mil bort och haha, jag var lat idag, samtidigt som jag tror Adina är sjuk och ah.

Borde plugga matte och fixa i Publisher. Men nä. Ikväll blir det tacos till middag och antagligen film!
Adjö /Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0