Segaste lördagen

HEJ BLOGGEN!
Såg statistiken nyss, herregud vad många nya läsare! Trevligt att ha er här, välkomna! Eheh!

Idag har jag verkligen inte gjort någoting alls, gick upp vid nio (alltså shit) och åt frukost/kollade på tv.
Efter det så lekte jag med fåglarna, Avokado och Adinas två! De är här nu i en vecka, mys :D
De satt på min arm och hela biten, de började klättra upp på min rygg och ja.
Jag fixade mat, vatten och bytte burar och sådär.
Sen har jag bara suttit och spelat Sims 2 hela dagen... försökt lista ut vilket expansionspaket som gör att man kan välja innehåll och framsida till när simmen skriver roman?
Någon som vet? Skulle vara sjukt tacksam för hjälp! Kollade runt på google men hittade inte, såg att det fanns på Fritid-paketet men jag har inte det och har aldrig haft, men jag har kunnat välja innehåll/framsida innan? Jaja.
Sitter med en påse godis nu och kollar Melodifestivalen... gillar inget bidrag, haha. Alla är så schlager (vilket är meningen) men jag gillar inte det, haha. Men allt känns så kopierat, känner igen alla låtar sen innan.
(BTW! Sending all my love to Japan today! Pray for them)





Ha en mysig fredagskväll folks, peace
Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0