Skön helg




Nikon d90 + 18-105mm
Foto: Jag (lagt på en toning) 



Min situation nu + film!

Hej bloggen!
Jag har haft en jättebra helg faktiskt.
I fredags var jag ledig, pluggade och sådär. Bara chillade! På lördagen åkte jag med familj till Ullared! Första gången, det fanns huuuuur mycket som helst jag ville köpa och det var så billigt så jag dog.
Men ja. Det blev ändå inte överdrivet, mina inköp får ni se om några dar när jag orkar fota dem!
 
Idag var jag med Adina och vi fotograferade en del. Vi hade planerat att gå ut men det blev inte av, eftersom det var så dåligt väder :(
Bilderna ovan är från idag.

Och apropå foto, visst är bilderna i inlägget under jättefina? ;)
Adina är grym!


Kommentarer
Postat av: Adina

Awwi tack :3 <3

2011-03-20 @ 21:13:25
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0