Solnedgång


Herregud, kvalitén blir 10000 gånger sämre på blogg.se...

Men iaf. idag fotograferade jag en del! Väldigt mycket tillochmed!
En ganska annorlunda söndag, vaknade runt halv nio (jag går upp vid elva på helger, what happened?), jag o mamma o pappa åkte in till stan och gick runt i en park, kollade på orkidéutställning (haha låter astråkigt jag vet men det var mys! fick se groteska köttätarväxter... hu)
och fikade. Sen har jag spelat Epic Mickey, kollat på Vasaloppet/skidVM, handlat mat, gått på promenad, åkt och fotat inne i stan runt halv 6 för att få fina solnedgångsbilder (seee ovan!) och... ja.
Myssöndag, faktiskt.
Nu ska jag äta middag! Ciao

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0