1 Mars

HELLO. Adina är här och vi dampar lite, eheheh!
Hon ska gå om typ... ehm... en halvtimme blir det väl, men nu sitter vi vid datorn, och istället för att berätta allt annat dumt vi gjort så kan vi visa det i.. foton!


Adina var duktig och pluggade tyska-glosor... försökte, iallafall. Jag satt och läste högt, gick inget bra.


Samtidigt som Adina (försökte) studera substantiv och annat skumt kollade jag på en förtvivlad Marge, i Simpsons...


Adina snodde kameran helt happ och började paparazzi-bomba mig. Huhu. (Hårfärgen btw!! Nu vet ni!)


Jag snodde tillbaks kameran och fotade Adina, hon gömde sig bakom kudden men blev fängslad av de indianska (ja, som i indianer) elefanterna. Fina va?


Sedan fick hon tag på en random trädgårdstidning och började bläddra i den. (hon ber er snällt att inte mobba hennes kläder, hon ska träna efteråt)
"Vad är sticklingar?" - Därför hennes fundersamma uttryck.
NÅGON SOM VET? Hjälp oss.

Nä men, skämt åsido, vi har haft en fin eftermiddag och nu ska hon rusa till sin fysträning.
Tschüss

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0