Vad skulle hända om alla människor på jorden hoppade samtidigt? Och alla djur också?

Jag bloggade inte igår för jag var aldrig inne på datorn igår! Ja så enkelt är det...
....men jag bloggar ju idag (y)
Jag behöver nog inte skriva vad jag gjorde efter skolan idag, det kan ni läsa i inlägget nedan.
Men jag kan skriva vad jag gjorde i skolan, jag spelade vollyboll (stavning?)
eller vi hadde vollyboll-tunering på skolan med alla sjuorna och våran klass vann! :D
GLAD!
men ska nog sova snart...
så god natt kramar Adina.
P.S. fick stressa till träningen för när jag hade gått en bit kom jag på att jag hade glömt tyskaboken hos Clara så fick gå tillbaks till henne och sen kuta till träningn så var ganska trött när jag kom dit...
...men så kan det gå. Hehe ja e man klantig så e man!

Kommentarer
Postat av: Clara - Guldhedsbrudarna

Tja vissa av oss skulle ju bli uttröttade av att gå upp mitt i natten, eller tidigt på morgonen och inte kunna somna om! Det skulle definitivt skapa störningar i ekonomin.

2011-03-02 @ 18:53:01
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0