Vårkänslor yeah


Häromdagen när jag satt ute i solen och försökte skriva dikt till skolan! Slutade med att jag fotade istället, haha... (fast jag vann ju dikttävlingen så måste ha vart bra ändå!)

Hej!
Igår var jag i skolan. Efter skolan tränade jag, simmade 700 m varav 200 var ryggsim.
Feels good!

Idag var jag och fick min praolapp ifylld, helt själv. Var läskigt att gå och hälsa på randoms själv på ett dagis men det gick bra, de var trevliga :)
Var i skolan också, hade jobbigaste dagen i veckan, glad att den är över... hatar onsdagar... vi har musik iförsig men 8-15.10 med tre lektioner på båda sidor om lunch, hu orkar inte! Så efter att jag fixat lappen var jag skittrött när jag kom hem. Pluggade iaf NO i över en timme... prov imorgon, blä! Men studiedag på fredag, score!

Borde färga om håret snart btw... hehe intressant? ;)
Har inget vettigare att komma med. Eller ja. Det var galet fint idag på rasten, vi (typ halva klassen, asgott folk) satt ute vid spåren och chillade i solen. Fotade, snackade, skrattade åt... konstiga saker. Ett par skejtade omkring. Vår! Fabulous.
Älskar min klass.. shit kommer gråta i 9an när vi slutar. Fatta vad mycket roligare skolan blir om man älskar sin klass? Det gör liksom så otroligt mycket. Jag är tacksam!
Anyway nu blev det långt inlägg igen, hehe, ska måla naglarna nu, sen läsa & sova :)

peace out folks
clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0