Veckan i ord





HEJ!
Sitter och kollar på Scrubs, älska!
Har haft en ganska fin skolvecka, rasterna piggar upp mig men vädret har ju vart helt cp...
Måndag: mulet
Tisdag: solsken och 3+ woho!! sprang ut med nåra från klassen o chilla
Onsdag: Soligt....--> snöstorm. mitt under engelskan så började det blåsa och snöa som inijagvetintevad och en timme senare var det 10 cm tjockt snölager överallt. En timme senare!!
Idag har det varit regnigt och blåsigt. Vårväder iallafall, I guess.
Vet inte hur ni haft det i övriga Sverige men kände att jag var tvungen att dela med mig av detta, lite.
c:
Förövrigt har veckan varit lite lagom seg sådär, inte har den gått jättefort men inte snabbt, heller.
Det har varit lite jobbigt, inte varit så glad och på ett konstigt obestämt humör, men hoppas det ändras.

Som ni vet så har Adina fått en egen systemkamera så jag ska hem till henne imorgon efter skolan, fota lite, fira hennes födelsedag och sådär! Mys.
Förresten så har jag hittat ett vettig praoplats nu. Glad.
Dagis igen, dock. Skittråkigt eftersom vi ska praoa i två veckor och gärna något som man liksom vill bli. Mailat massor av tidningar och fotografer/fotoaffärer men ingen kunde ta emot.
Men dagis är mysigt så att, det funkar. :)
Bättre än att sitta och dega i skolan i två veckor när alla andra chillar på caféer och 7-eleven..!

Jaja, ska äta, baka till skolan och skriva artikel till tidningen denna kväll så ni får ha det så trevligt, bye

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0