Ett sånt där inlägg som du bara MÅSTE läsa!

Kollade en sak på facebook och så skulle man suga på sin tumme *haha* men jag kom på att det inte var så bra om jag gjorde det för har typ målat med bläck på den...

TJA alla coolingar! ;D
Idag har jag praoat eller hur stavas det? Aja det var på pappas jobb som tandtekniker hmm ska praoa där imorgon och på onsdag också.
Sen kl 18.00 så var jag och några till från klassen + fem föreldrar och diskuterade klassresan som är nästa vecka på torsdag och fredag. (Vi ska paddla kanot med packning...)
*sitter och äter äckliga godisar*

hade min söta sjal idag :D:D:D:D:D

Bild:

Ska fixa en packlista nu och maila till min lärare *duktig flicka*

Hej då, kramar Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0