Om man älskar att få svarta pluppar i skorna, då skat man spela fotboll!

Hejsan det har varit en jätte,Jätte,JÄTTE bra dag idag.
Föest vaknade jag och gjorde lite allt möjligt sen smsa Clara och jag gick och mötte henne.
Sen körde pappa mig och Clara in till stan, där köpte jag en massa söta saker som vanligt! hehe (bild längre ner)
Efter det åkte vi hem och bara chillade. Sen skulle jag träna och då åkte Clara hem.
På träningen hade jag jättekul men det hade nog inte våran tränare...vi flummade ganska mycket och var allmänt ofokuserade.
Här hemma har jag ätit tårta och glass samt duschat.

Bild på det jag köpte idag:

  • Suddigum (ser ut som en liten bägare med glasskulor i)
  • Rosa och svarta pärlor
  • kajal
  • klistermärken
  • Sjal (alla sakerna ligger på den, visar kanske bättre bild någon annan gång)
  • Postitlappar
Det var allt ;P

Hej då, //Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0