Slut med svarta pärlor.

Okej jag är ledsen för att jag inte bloggade igår men glömde helt bort bloggen på eftermiddagen och sen var kl helt plötsligt 23.00 och jag var hur trött och arg som helst, Så inte blev det någon bloggning då.
Arg var jag för jag skulle stryka pärlplattor men i enpärlplatta sp var det några pärlor som inte ville smällta och har inga andra svart för alla är slut så jag får göra om den pärlplattan någon gång när jag har svarta pärlor :P
Snart ska jag på träning, men är inte alls taggad sjuuukt trött asså I NEED HELG!!!! och det fort böhöhö
Kanske ska vara med Clara på söndag najs :D
Att bro på ingenting så stör jag mig på en sak:
När man tar typ en bild så ser den grymt bra ut i kameran men sen i datorn blir den ybersugig (jag vet att det ska vara ett tyskt y men har försvenskat det, så i min värld stavas det med ett svensk y!)
Gaashh jag vet att jag inte är den enda som stör mig på det ELLERHUR?
ahaha mobbat inlägg, skit samma det blir det ibland.
Ska gå nu, hej då kramar Adina.
attbropå pärlor :P Fotad av mig (Adina)

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0