Körsbärsblomman är det fina i detta inlägget!

Hej här sitter jag, kliar mig på magen och tittar ut, samt försöker komma på vad jag ska skriva.
Kan väl skriva vad jag har gjort idag då...
...Jo jag har varit i skolan, efter skolan var jag med Tilda och Josse vi kollade på foton som jag tog när mitt lag spelade match och jag inte var med... sen har jag haft träning och duschat också.
Nu ska jag ladda över lite låtar på min iPod! Green days album dookie! :D
Imorgon ska jag vara med Clara, vi ska ha superkul och se klart på "Bullet in a bible"! :D
Men innan det kanske jag ska ta den tredja sprutan mot TBE... böhöh
Har nog inga andra planer tror jag. Och inget mer att skriva heller så hej då kramar Adina.
Bilden är fotad av mig :D (Adina) <3

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0