c/ Monday

Måndag. Den har väl flutit på. Började med att vakna utmattad och helt bisarrt trött. Orkade inte prata med någon första halvan av skoldagen. Försökte få fram nåt personligt på papper på bildlektionen, gick inget vidare. Kämpade på idrotten. Läste på SO:n, försökte analysera vad jag läste, gick inge bra det heller. Åt skolmat, det var rätt gott. Hade rast. Räknade duktigt på matten, x upphöjt till två och roten ur ditt och datt och pythagoras sats, försökte komma på  nåt bra svensk att ha tal om på engelskan, blev mest ett surr av Ikea och Håkan Hellström och ordet "lagom" och diskussioner kring vilka som hade engelska förra veckan och borde få sluta tidigare nu osv osv.
Åkte hem, drack oboy som inte smakade så bra, chattade på skype, och nu borde jag verkligen plugga.
Hejdå så länge
ps. ska jag följa normen och färga håret mörkt i vinter? Eller ska jag göra tvärtom och bleka? Hmm vill ha typ... urblekt lila eller brunsvart.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0