Pratar med Clara i telefon

japp det stämmer jag pratar med Clara i telefon och vi diskuterar undulater för på "vakna med the voice" så e den en som undrar om han ska köpa undulat eller inte och då ska man komentera om han ska det eller inte och om undulater är snälla eller jobbiga! Så jag kommenterade :
 undulater är jätte söta och snälla fåglar och jag tycker att du ska skaffa undulater för de är jätte personliga och har man tålamod så kan man få dem jätte tama, de kan bland annat sitta på ens armar och på huvunet och leka med ens hår! ♥ love undulater♥
För jag har ju två undulater och jag älskar dom jätte jätte mycket!!!!

Nu ska jag snart till skolan så ha det bra kramar Adina


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0