Min önskelista :D

Här kommer Adinas lilla önskelista:

1.En liten nyckelringsfågel som sitter i en fågelholk.
Designtorgen

2.Ett typ mätband i plast som man kan sätta foton i (hoppas ni fattar)
Desigtorgen

3.En uggle-spargris
Åhlens

4.USB-minne

5. Halsband med en uggla på. (jag menar inget speciellt, vill bara ha ett halsband med en uggla på)

6.PENGAR!

7.(skal till mobilen)

Vi får se vad jag får och inte får men här är bilder på 2:an och 3:an



2:an


3:an


När jag var på stan med Clara köpte jag denna lilla söta ko, kanske en aning onödigt men den är så söt!



Ha det bra, nu ska jag se på Ung och bortskämd, kramar Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0