Fortare! London?

Haha, ja .
Jag var med Adina idag! (: ♥
det brukar inte gå på måndagar men hennes fotboll var inställd, så det blev ändrade planer!
Vi gick runt på lekplatser och vita fläcken, pratade oså.
Sen gick vi hem till henne och så , haha, hade vi lite kul :p.
Hon gjorde kortleksfamiljer med frågor, och jag förhörde henne som en galning ( ja, jag var galeen , fråga henne ! ) på läänder och huvudstäder i Europa. Jag skulle säga landet t.ex. Ryssland så skulle hon säga huvudstaden (moskva). Jag skrek "fortare!!" hela tiden. Hon blev helt full i skratt.
En gång sa jag fel och sa huvudstaden. Men hon var med på noterna och sa Storbrittanien! Även fast det inte var så jag menade så fick hon rätt på den, haha. Jag sa ju bara fel :p.
Jag är allmänt glad idag! :)
Men imon är det skola, buhu. bläääääääääääääääääääääääääää....
nåjja,

HA DET BÄÄÄSSTT!! / C.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0