hemma !

Ja, nu är jag hemma.
Köpte en tidning, hårspray (att fixa lockar till skolavslutningen) , men ingen present, den var för dyr !
Men ska förmodligen kanske åka och handla senare ellr. imon, så då får vi se om jag hittar en billigare sort. 
+ att jag ska leta nytt "festlinne" för jag ska på fest på lördag, som jag berättat ! (eller middag)
ska bli riktigt roligt. för tillfället har jag inga fina finkläder (sommarklänningar typ bara) och ja, jag behöver helt enkelt nytt. men vi får se. ♥
idag hade jag på mig shorts, tights, linne och en kofta. 

har inte kommit hem precis nu,  men nyss. innan jag loggade in övade jag på att hjula i trädgården, haha.
Sedan drack jag lite cola &så…

ni får ha det så bra, så hörs vi senare !

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0