torget idag ! <3

igår & idag va ja på torget.
idag var ja med adina oxå!
vi hade jättekul<33
sööta chipchip <3 (eller är det kippkipp?)
kärlek på den sötnosen<3

vi köpte grejs till mors dag, lite smink ( adina ska på fjortis fest + det är alltid kul med smink ;D )
& lite annat...  =)
imon ska vi hitta på ngt osså♥

kollar på talang '09 nu . riktigt kul, faktist :D.
new moon snart här! (haha, november ;D)
men blir FÖRBANNAD om det är femtonårsgräns!
jag kan nog gå ändå, jag är väldigt lång ( 1.68) men
då kan jag förmodligen inte kunna gå med adina... :(:(
om man inte låtsas att hon e min dotter eller nått, haha.

ha det bääst!

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0