A/ Snölyktans svaga ljus...

Heeeej alla med näsan framför datorn idag har jag varit med Aina (Josse va med en liten stund.) Vi kollade på film, åt pannkakor, klementiner och chips och så har vi varit ute i snön. Det har snöat jättemycket här :D
Vi byggde en snölyckta det kommer nog upp bild på den när jag har fått över bilderna på datorn ;P
Ehm imorgon är det skola igen... en sak jag stör mig på är att det finns ingen läxa jag har kunnat göra i helgen så jag har gått runt och känt mig dum för att jag inte har gjort någon läxa denna helgen MEN DET FINNS JU INGEN LÄXA ATT GÖRA!
Inte för att jag vill göra läxor men pluggis som jag är får jag dåligt samvete om jag inte gör läxor i helgen :S
Jaja för mycket snack om läxor jag tar och nämner att det är den andra advent idag :D Glad bara CA två veckor kvar till julafton. Jag önskar att jag kunde lägga upp bilder på alla julklappar jag har köpt här på bloggen men det går ju inte för då kan ju folk se vad de ska få. XD
Chippen och Bubbi sitter med uppburrade fjädrar så jag gissar att de är trötta.
Blir att sova snart god natt kramar Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0