c/ Något som hjälper oss genom svarta vatten

Hejhej, förlåt för att våra senaste typ 100 inlägg handlar om skolan men shit, det är ju så vårt liv ser ut typ.
Ska satsa hårt på skolan nu, sen jullov, fett. C:
Idag har jag pluggat NO i en timme, skrivit min presentation till ett 10 minuters långt föredrag vi ska hålla (duktig!) och ska snart läsa på lite om Bild-historia, tror jag.
Nästa vecka har vi bildprov, noprov och hk-prov. Segt :(
(och vår lärare som sa att det skulle bli lugnare efter höstlovet... YEAH. Not.)

IAF så finns det inte mycket mer att säga.
Är bara glad att den här skoldagen är över, fick lite panik (läs: MYCKET JÄVLA ÅNGEST)idag när vi skulle hålla en muntlig redovisning om vindkraft, jag och 3 andra i grupp, men vi var inte ens klara med vår presentation, än mindre vem som skulle säga vad (I BLAME THE OTHERS. Seriöst. De var INTE samarbetsvilliga, hu)
Men det gick ändå bra till slut! Väldigt bra för att inte övat NÅGOT, tycker jag.
De flesta människor i min klass är asfina. Skrattar... varje dag. :3 ♥
Ärligt talat, jag vet inte vart jag hade vart om jag inte börjat på den skolan igen. Jag hade inte vart den jag är nu, that's for sure. Jag har blivit 1000+ gånger starkare, mer framåt och modigare. Tack, och så.

Menmen BILDHISTORIAN KALLAR... Wah, vill inte.
Målat mina naglar btw, tipparna är gröna numer, ehe, fint! 8D

Haha, att det alltid blir att jag skriver aslånga inlägg...
Nåväl, måste plugga vidare (NOO.)
Bye ~~


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0