Pearls




Canon EOS 350D | Objektiv: 18-55 mm & närbildsfilter +1  

Har faktiskt allt annat än bildbrist just nu, min fotolust är tillbaka med 110%!
Härligt, saknat fotandet.
Tänkte först langa upp alla i samma inlägg som en bildbomb, men så tänkte jag att det kan komma tider med bildbrist igen och det är vettigt att spara på nåra, sen tänkte jag äh screw that, kommer ändå glömma bort att jag har dem, sedan tänkte jag att jaja, isåfall får jag göra det, orkar inte ladda upp alla iallafall :)
Så här har ni nu, enbart 2, bilder på pärlor! Helt spontant fotade, när jag satt och pärlade. Lite oskärpa, menmen.
Börjat pärla en del... mysfaktor på det, mhm. Ska fota mina verk också, så kan ni få se det med.

Slutar skolan imon, 1½ timme sedan ner på stan och handla julklappar! Ska bli fint, vet ungefär vad jag ska köpa, sedan ska jag nog kolla runt lite och köpa lite hursom, folk är ju dåliga på att säga vad de önskar sig...
Äschäsch, vi hörs bai! / C

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0