Ciao



Hello sunshine!
Sommar nu ju, skönt som tusan! Love love love. Blir så glad i hela själen. Underbart!

Idag slutade vi tidigt, tjugo i två, (ja, tidigt). Idrotten var hemsk.
Idrott är inte precis mitt starka ämne (läs: jag. suger. på. idrott.) och idag var det friidrott. Jag ser inte det fria i friidrott. Usch vad fult ord egentligen, idrott. Tänk er det på ett annat språk, idrott.
Öh, nu tappade jag tråden...
Jo, visst ja. Idrott - speciellt friidrott och redskapgymnastik - är inte mitt ämne, och idag så sprang vi 800 m(sprang tills jag spydde, scheisse), 60 m, längdhopp (Himlans rabarber. Påminn mig inte.) stötte kula och ja.
På fredag ska vi springa fyra varv runt hela stan typ :O
Kanske inte hela stan, men... alltså. Typ vår skola + en internationell bredvid, och runt hela skiten och ah. Fyra förbannade varv.
Hope you'll miss me when i die! 
Nejmen seriöst. Hjälp mig.

När jag kom hem så stack jag ut och fotade direkt! Har inte laddat upp bilderna än men de kommer.
Sen läste/ritade jag i trädgården. Socialt, jag vet, men äh. Det var härligt som... fan.


Från när jag & A var på fotopromenad i en park. ♥

Kommentera?


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello Sweetie



:)

2010-05-20 @ 12:38:53
URL: http://HelloNicki.se

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0