Jag hör musiken från tusentals båtar påväg härifrån

Hejhej, sitter hemma och är sjuk, askul verkligen. Eller nä inte alls kul faktiskt.
Jag fick typ... hjärtattack igår eller något, iallafall kändes det lite så.
Det började, bara helt plötsligt, göra skitont bakom revbenen och i hjärtat, och jag kände bara "herregud nu dör jag" (fast det gjorde jag ju inte då.)
Och sen så gjorde det mer ont i själva magen, och jag mådde fruktansvärt illa, och jag vet inte, det var... förjävligt. Jag ville typ dö.

Menmen, mår lite bättre nu, men mår fortfarande illa och nu svider det rejält i halsen också... åh.

Måste läsa ut min bok också, och skriva den där bokuppgiften.





Krya på er också. / C

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0