Vart med Clara idag :D

Ja jag har varit med Clara idag och vi har haft det jättekul.
Jag vet att jag inte bloggade igår men man kan inte alltid ha tid att blogga! (eller jo nu när tidsinställda inlägg finns)

Vad gjorde jag och Clara idag då??
Jo först kom hon hit och vi spelade lite spel på jesper.nu haha ja sen så började jag rita lite, när vi tröttnade så åt vi. Efter vi hade ätit fortsatte vi vara inne på datorn men sen gick vi ut, och fotade :D
Eller ja Clara lekte pressfotograf typ hon tog kort på mig hela tiden ;O
men jao nu ska jag öh inte göra något speciellt haha.

Kan väl visa lite bilder från dagen:



Däck är tunga ;O hahaha

//Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0