Lejonkungen







1. Jag har varit duktig, gick upp 10 och åt frukost, sedan städade jag mitt rum och håller fortfarande på med det (mitt rum var stökigt, ok?)

2. Adina: Det viktigaste av punkterna du skrev i inlägget under är ju fåglarnas bur... inte bara för att det är fräscht utan också för att i hörnen och i dammet om man inte grovrengör buren samlas kvalster och det är där skabb samlas och gör fåglarna sjuka.

3. Efter det kan du städa ditt rum. (förresten - kolla dina mail :))

4. Nu ska jag fortsätta städa och lyssna på Lejonkungen, mys ♥

5. Det regnar som tusan ute. Bara så ni vet.

6. Jag önskar mig väl lite allt möjligt... du kan ju gå runt i affärer och kolla lite! Eller hur? 
Om du inte hittar något bra så presentkort? :)
Roliga inredningsprylar, pennor&block på bokia, nåt roligt som du hittar som du tänker "Ja, den här är perfekt"... :)


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0