Mammas jobb

Hej bloggen! Är på min mammas jobb. Slutade direkt efter orienteringen, och hemma har vi hantverkare så orkar inte vara hemma när dom håller på, och de åker inte förrän vid fyra...
så drog hit, åt en god lunch och fick nu låna en dator, så passar på att blogga :)

Ska nog åka om en stund ändå, har lite vettigare saker att göra hemma, så... ;)

Orientering gick iallafall bra. Hittade alla kontroller på hyfsad tid. Känner mig fortfarande på gott humör efter min toppenlyckade födelsedag, så lär nog vara på bra humör ett par dagar framåt förhoppningsvis, *ta i trä* om inte skolan och all dess press tynger ner mig. Men i sådana tillfällen tycker jag det är gött att ta en promenad, helst i solsken, och bara andas lite liksom. Ta det lugnt, stressa av sig. Kommer seriöst få magsår om jag stressar mer än nu...
Okej, känner att jag kom av mig lite (som vanligt) men ska iallafall lyssna lite på min iPod och läsa Kalle Anka nu, hehe.

Kära valsningar
Clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0