Påskpyssel

Vart en lugn och fin söndag med påskpyssel, studsmattehopp och annat strunt. Nog för att det var lite långtråkigt här och där, men det är ju söndag. They are made for the långtråkighet.
Efter frukost placerade jag mig i sängen igen och klickade igång the Sims. Spelade några timmar men blev uttråkad efter ett tag.
Efter lunch så sattes det igång med lite påskpyssel vid matbordet. Det var fint och mysigt och allt detdär. Mitt ägg blev lite lagom fail men äsch. (understa bilden)
Sen ut i trädgården, fotograferade lillasyster när hon hoppade kors och tvärs och nu är klockan tjugo i sex och vi ska äta om... ganska snart hoppas jag, är hungrig.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0