Trött

Gammal sommarbild, snart är de här igen... can't wait
Hej bloggen, jag är trött som jag vet inte vad.
Har praoat på dagis från 8.30 till 15.30 och under dagen + när jag gick hemifrån kände jag mig inte trött och jag tänkte vad bra, då kanske jag kommer vara pigg ett par dagar.
Men när jag kom innanför dörren och satte mig i vardagsrummet var det knappt att jag kunde resa mig igen. Känns som att det är mitt i natten och jag inte kan sova fast jag är trött, eller något. Känner mig helt väck.
Hoppas att natten kan vila ut mig så jag orkar en dag imorgon också. Och en dag efter det...
Hursomhelst så var det roligt att praoa, barnen var söta och min kusin går där också, så det var trevligt. Personalen är snäll och maten god! Så det funkar. Enda minuset är väl arbetsdagarna, 8.00-15.30, jävligt långa, seriöst kommer inte palla 7 ½ timme varje dag. Sick! Men tiden går fort så det går nog bra ändå. Äsch, jag fick en chans att välja och 8-15.30 lät ändå helt ok. Ska nog bli bra, efter det påsklov också.
Nu ska jag... typ sova eller något, haha nejmen käka tror jag, är hungrig. Vi får se. Troligen ingen mer bloggning från min sida idag.
Adjö!
/Clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0