Behöver nya ko-strumpor!

Jag älskar kossor! kossor kossor kossor KOSSOR!
haha jag vet jag är konstig...
idag är det heldag med fotbollslaget så vi ska börja med att bowla sen ska vi ha cirkelträning på ett gym och sist ska vi ha lite mys i klubbstugan (mys? hmm... ja mys blir nog bästa att skriva*sitter Adina och tänker*)
Imorgon har jag studiedag skööönt.
Ska ladda upp lite bilder på min lilla söta kossa de kommer upp i nästa inlägg!
Jag har gjort den helt själv! *STOLT*

Vi ses kramar Adina

Kommentarer
Postat av: Alice

ÄLSKAE OCKSÅ KOSSOR!!!!!!! :D

<3

Alla ba:

- har kan du göra det som?

Man kan kanske förstå det på mitt bloggnamn?? :D

2011-02-06 @ 17:18:02
URL: http://bluekossa.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0