EASTERLILYS




Tja.
Var på vägledningscenter idag och fick info om gymnasievalet.
Sen gjorde vi ett test där man fick kolla på 120 bilder, svara ja/nej ifall de inspirerade en och sedan fick olika utbildningar tilldelade. Jag fick Kultur och Hantverk, med inriktning Fotograf. Fett grymt att den kunde se vad jag ville bli! Ska lätt bli dokumentärfotograf/frilansare... min dröm typ.

Iallafall, i övrigt har jag pluggat hela veckan, fått färdigt en tidning som vi gjort, pluggat franska, matte och engelska. Hade matteprov idag, det var... aslätt. Förutom en fråga. Yes, matten går lite lättare nu. Grymt.

Och nu är vi borta från skolan i tre veckor. Win!

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0