Today is Friday to me


När jag kom hem från Adina i fredags väntade den här! Haha en exakt likadan som jag gett Adina. Fick den av mamma som en present för att jag vunnit dikttävlingen, och hon visste att jag gillade den.
Nu kommer jag och Adina vandra runt med lika vackra halsband!


Goddagens!

Haft en awesome dag. Det var fint väder, folk var sköna och jag var glad!
Glad att den är över ändå, för vi hade ett stort prov sista lektionen. Nu är det över och tror det gick bra!
Men.. har ändå inte allt för höga förhoppningar men skrev en hel del och ja.
Nu ska jag snart käka middag och ikväll blir det att måla naglar och kolla på film!
Och lägga sig sent, STUDIEDAG IMORGON! Feeeettt.

peace /clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0