Äntligen

Hej det var så länge sen jag skrev ett inlägg så jag minns inte sen när det var. Min dator har blivit knäpp så jag har inte kunnat skriva ett inlägg nu e jag hos mormor:) ska vara här tills på fredag:). saknar Clara lite eftersom hon e i frankrike :I Japp vet inte vad jag ska skriva mer men men en sak är att jag har världens sötaste tjocka blåa undulat men gult huvud. E ganska ledsev för den 23 maj rymde min andra undulat Kiwi  så Agge (den blå) blev lite ledsen men vi har köpt en ny som heter Chippen han e liten och söt:D. Nu passar vi Claras undulat Avokado han e lite äldre en mina undulater. Men nu orkar jag inte skriva mer så vi ses väl någon gång bye bye


//A


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0