at the end of the rainbow

Hej!
Idag har det varit fotbollsturnering, och guess what?!
VI VANN! :D
hihi, nu får pokalen stå i vårt klassrum i några ynka dagar , sen är det skolavslutning!
har hittat en fin & relativt billig locktång jag ska köpa.

igår var det ett fantastiskt väder fram mot kvällen & jag drog upp på balkongen för att ta lite bilder! det var kanske inte världens finaste väder, men det var otroligt vackert, och jag har försökt fånga det på bild.
här kommer ett par:

syns det att det är två regnbågar? :)
hursomhelst så var de det, men lite svårt att få på bild.
fin/ful?

röd , orange , gul , grön , blå , lila .


vad gömmer sig vid slutet av regnbågen..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mkt :)



designadinblogg.se - där finns det massa tips om design. Det var så jag lärde mig. Det är allt ifrån grunden till roliga saker :) Det kan vara rätt svårt i stilmallen när man ändrar och i kodmallen så för säkerhetsskull ifall du skulle ändra något, skaffa en till blogg! :)



Och det med bilderna gör jag i ett pogram som heter picasa när man gör collage, då kan man göra så :)

2009-06-05 @ 16:23:31
Postat av: SOFI - fotoblogg

glömde skriva namn ;)

2009-06-05 @ 16:23:50
Postat av: SOFI - fotoblogg

och nu adressen x)

2009-06-05 @ 16:24:16
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Postat av: Ida

fina bilder :)

2009-06-06 @ 13:34:20
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0