slut, the end, au revoir.

Nu är skolan slut.
"jippie"

nej, inte jippie. jag önskar att jag kunde gå om , om och om igen.
jag vill ha mina franska lektioner!
jag vill stå på rasten med mina vänner å snacka! ♥
men nej, vår klass har splittrats.
alla grät på avslutningen.
det var hemskt!
nu är det slut. inget mer spring i korridorerna, inget mer kittlande av killarna.
inga mer utflykter med klassen som skapar minnen för livet.
nej, nu är det slut.
& det gick alldeles för fort.
på bara några minuter vad det över,
man hann inte ens tänka igenom det.
nu gör jag det, å det gör ont.
slut.

idag har sommarlovet börjat! 
hoppas vädret ännu bättre! :D
snart ska vi ju till frankrike ♥
ska bli roligt.
sen ska vi väl vara på landet mycket, och då ni!
då blirre mycket fotograferande ska ni veta. :)
nåja, ska göra något nyttigt nu , som att spela sims ;)

haha , nej. :p

ha det bäst , ha ett super sommarlov!

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0