vart tog solen vägen ? (#)

vart tog solen vägen egentligen ? det var ju så fint väder. ända sen i lördags har det vart varmt som tusan!
hoppas det blir bättre till skolavslutningen :).
jag har faktiskt bestämt vad jag ska ha på mig nu!


syns det inte vad det står ? säg till då ! :)

hursomhelst, det blir en vanlig enkel fransk manikyr på naglarna. (inga lösnaglar!!)
jag gillar klänningen väldigt mkt ♥
& skorna oxå självklart! :D
tyvärr finns inte väskan jag ska ha på bild.
Skor - skopunkten
Klänning - Lindex

vad tycker ni om outfiten ?
tror ni det kommer passa tillsammans?
jag är hursomhelst rätt nöjd.
vet faktiskt inte säkert vad Adina ska ha på sig...
det får väl återstå att se! ;p.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sött

2009-06-04 @ 13:42:40
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0