fredagsmys!

nu sitter jag och myser med lite godis framför tv:n.
talang är på, men det är lite dålig sändning. det är lite jobbigt, men det spelar inte så stor roll.
nu ska en av de jag tkr är bra, Victor Petterson som ska sjunga!
Vilka gillar ni i talang?

Nu är båten såld, och känslig som jag är, började jag nästan gråta och tänkte automatiskt på alla ggr jag åkt med båten (Victoria/Raketen)
haha, nåja, nu ska vi väl köpa en annan, kanske.

jo, victor var vääldigt duktig!
han sjöng Mariah Carey's  låt The Hero,(tror jag den hette.)
nej! charlotte gav honom ett klarrött kryss!
ja ! den som sitter bredvid charlotte (som inte är bert)
gav ett grönt tecken! (vad heter han ? )
men bert gav rött kryss..
aj då !
nu är det upp till folket att rösta! kom igen , kom igen !

charlotte perrelli, bert karlsson och killen-jag-inte-vet-namnet-på är jury i Talang 2009.

nu ska jag se vidare, men först ska jag berätta för er twilight fans att de första New Moon bilderna från filmen kommit ut !
här är bilden :


från en artikel!
den största är från bellas förödliga artonårs fest, den lilla högst upp är en läskig bild på Bella med Laurent, och den lilla längst ner, ja det är en fin bild på Bella & Edward. ♥
ha det bra !

(han jag inte visste namnet på hette visst johan!)

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0