God morgon...

Nu sitter jag på mitt rum och väntar på Clara som kommer vid 11 tiden <3
Det ser ut att bli en riktig solig dag idag igen :D jippie
Undra om det är lika soligt i resten av Sverige??

Aja mina undulater va jätte söta förut idag för vi ställde ett litet badkar på buren när de var ute och då kom dom genast springande och ville bada ;P och dom ser så söta ut för dom ”burrar” up sig och sträcker ut vingar. <3

Undra vad jag och Clara ska hitta på ida då? Vi får väl vara ute lite i det fina vädret antar jag <3

Har ni något bra tipps på en blogg så berätta gärna vad den heter :D




//


Kommentarer
Postat av: Emilia

Här uppe är det då soligt! :D Och +10 =)

2010-04-10 @ 18:01:52
Postat av: Adina <3

ja det är ju bra :D synd bara att det inte var lika "varmt" när jag var hos dig

2010-04-10 @ 22:57:54

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0