Alltså. Det här med rubriker. Jag orkar inte!

Hej! :D
Kom nyss hem från landet där vi har haft kräftskiva, grymt mysigt!
(ADINA! JAG SAKNAR DIG! Vi ska fortfarande träffas imorgon? :)
Logga in på msn när du läser!)

Snart är det skola och jag längtar INTE. Usch usch usch. Jag vill inteeeee *gnälligt barn* hehe.

Hm. Kommer upp bilder någon gång i veckan, ni får påminna mig! ;)

Förresten, en vid namn Johanna ställde en fråga om vart jag hittat Frost-boken, och det var i en bokaffär som heter Ugglan, finns lite härochdär runt om i Sverige. Men jag skulle nog vilja påstå att den finns i de flesta bokaffärer, håll utkik! Ica Maxi har böcker också.
I början hade jag också svårt att hitta den, men nu har jag läst den, och rekommenderar den!
Den var väldigt bra, och lite småsorglig i slutet.

Ja. Det var det. Ha det bra!
/Clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0